بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


شکستن سکوت رسانه ای فتح الله زاده به دل من ننشست!

دربرنامه دوشنبه شب نود،منتظر شکستن سکوت رسانه ای مدیر عامل باشگاه استقلال بودیم.منتظر بودیم تا آقای فتح الله زاده در مورد اتفاقات اخیر و حاشیه های که برای تیمش در طی یک هفته گذشته افتاده بود،اظهارنظر کند و موضع رسمی باشگاه استقلال را به صمع و نظر هواداران میلیونی استقلال برساند.
با روی خط آمدن مدیر عامل باشگاه استقلال ایشان از عادل فردوسی پور بابت شعارهای که هواداران در بازی استقلال با راه آهن برعلیه ایشان داده بودند،عذر خواهی کرد!
به شخصه با این کار ایشان هیچ مشکلی ندارم و حتی خیلی هم به دلم نشست.وقتی پیشوند فرهنگی در کنار نام باشگاه  استقلال وجود دارد باید از این دست کارها انجام شود و هواداران هم می بایست ارزش ها و اخلاقایات را در محیط ورزشگاه ها رعایت کنند!

اما فتح الله زاده به هجمه انتقادات بر علیه قلعه نویی اشاره ی درستی نداشت و با کلی گویی و نپرداختن به جزئیات حاشیه پردازی ها و انتقادات مغرضانه ای که بر علیه قلعه نویی و استقلال در طی یک هفته اخیر،فشار زیادی را به تیم وهواداران وارد کرده بودندبرای خیلی از هواداران جای بسیار تعجب بر جای گذاشت  که در عین حال غیر قابل هضم نیز بود!
نمی دانم فتح الله زاده با عذر خواهی از فردوسی پور و محکوم کردن اتفاقاتی که در تمرینات استقلال افتاده بود و برخورد با خاطیان قصدش آرام کردن جو به نفع تیمش بوده و خواسته فشار رسانه ها و کارشناسان را از روی تیمش کم کند و یا اینکه واقعا موضع رسمی باشگاه همین بوده و ایشان آنرا عنوان کرده است.البته می شود طور دیگری هم به این قضیه و اظهارات اخیر مدیر عامل استقلال نگاه کرد و اینگونه فرض کرد که؛ انتقادات و فشارهای که بعضی به اصطلاح خبرنگار بر علیه تیمش وارد داشتند را در دل خود نگه داشته تا در زمان بهتری اسرار دلش را بر روی دایره بریزد!؟
در هر صورت فکر می کنم فتح الله زاده باید از سرمربی تیمش بیشتر از این صحبتها در این خصوص حمایت می کرد،مطمئنا در طی روزهای آینده باید شاهد چالش جدیدی در باشگاه استقلال و بخصوص بین هواداران قلعه نویی و بعضی از هواداران استقلال باشیم!
ادامه دارد ....



نظرات شما عزیزان:

taapdownload.loxblog.com
ساعت15:17---24 بهمن 1391
سلام عزيز وب خوبى.دارى هميشه موفق باشى.به وبلاگ من سر بزن.من روزی بیش از 600 تا بازدید دارم اگه باور نداری بیا خودت ببین.خواستى منو تو وبلاگت ثبت کن.مطمئن باش بازدیدت میره بالا بعد به من خبر بده ثبت کنمت.کد بنر رو تو کد اضافى وارد.کن.منتظرم.
(http://trainbit.com/files/1174919884/taapdownload.loxbl og.com.gif)


سميه روزبهاني
ساعت15:06---24 بهمن 1391
سلام آقاي خادم

حالتون چطوره؟

غيبت دارين.
پاسخ:سلام.هستم در خدمت شما. منتهی در وبلاگ شما به مواردی پرداخته اید که هیچ گونه اظهار نظری نه می توانم و نه کلا حرفی برای گفتن ندارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 11 / 1391برچسب:فتح الله زاده,رسانه ها,برنامه نود, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com